Igneel - Ohnivý - Rezervovaný
Wasserlogia - Vodní - Volný
Grandeeney - Nebeský - Volný
Iceel - Ledový - Volný
Gestirn - Bleskový - Volný
Metalicana - Železný - Volný
Wiessologia - Světelný - Volný
Skiadrum - Stínový - Volný
Zirconis - Jedový - Volný
Otologia - Zvučný - Volný

Začátečník-1 000 Yewell
Pokročilý-2 000 Yewell
Silný-3 500 Yewell
Třída S-4 500 Yewell
Drakobijec-5 000 Yewell
Mistr-7 000 Yewell
Člen Magické rady-3 000 Yewell+Plat hodnosti
Pokud jsi drakobijec, dostáváš plat drakobijce bez platu hodnosti. Pokud jsi drakobijec a zároveň člen Magické rady, dostáváš plat drakobijce+člena Magické rady bez platu hodnosti!

Nové pravidla! Jejich neznalost se trestá! --> ZDE

Návod

25. prosince 2013 v 0:49 | Blood Monster
Nevíte si rady? Tak tady je návod...

1. HODNOSTI
Začátečník- Touto úrovní začínají všichni. Dostanete pár bodů do pár útoků, přeci jen nejste úplně neschopní, když už jste mágové
Pokročilý - Tato úroveň je ještě v celku lehká. Musíte mít 8 bodů v minimálně 2 různých útocích
Silný - Při 12 bodech v minimálně 3 útocích
TřídaS - Jakmile budete mít minimálně 2 základní schopnosti a 1 útok plný
Drakobijec - Ovládá drakobijeckou magii.
Mistr - Má za úkol udržovat svůj cech.
Člen Magické rady - Má za úkol udržovat město

2. YEWELLY
Jak získám Yewelly? -Díky platům, které se rozdávájí vždy na konci měsíce. Plat je vyšší a vyšší podle hodnosti.
K čemu mi budou? - Můžeš si za ně koupit něco v obchodě a navíc se ti šiknou i ve hře.
Začátečník - 1 000 Yewell
Pokročilý - 2 000 Yewell
Silný - 3 500 Yewell
Třída S - 4 500 Yewell
Drakobijec - 5 000 Yewell
Mistr - 7 000 Yewell
Člen Magické rady - 3 000 Yewell+plat hodnosti

3. OBCHOD
Obchodujete-přesněji kupujete si potřebné věci v komentářích nebo mi napište na email.
Napište:
1. Co chcete (např. klíč k bráně kozoroha)
2. Cenu
A pokud k tomu chcete něco dodat, můžete (nepovinné)
Nemusíte se bát, ceny jsou i budou vysoké tak, aby vyhovovaly k vašim platům.

4. GRAFY
Máš tu zaregistrovanou postavu, vstoupíš a tam jsou nějaké grafy že? Jestli je nechápeš tak tady máš návod :)
Jsou to jakokdyby tvoje scopnosti, které nevyšuješ tréningem. Trénovat můžeš jednou denně, protože tvoje postava není bůh. Za tři tréninky (3 dny) dostanete 1 bod (1 bod = xx )
Mohu si dovednosti nějak předplatit? - Ne
Renryu no Hoko:xxxxxxxxxxxx x Útok plně zvládnut
Renryu no Hoko:xxxxxxxx Útok je zvládan cca 70%

5. CECHY A MAGIE
Jak si můžete všimnout v registraci máte na výběr 5 cechy (z toho 1 temný). Vybírejte pečlivě. Stejně jako u ostatních útoků a základních zkušeností i zde máte u sebe v profilu ukazatele, jak moc máte svou magii pod kontrolou. Samozřejmě si můžete vybrat magii někoho z hráčů, ovšem až po domluvě s ním, či si vymyslet vlastní magii její útoky, to vám ale musím u registrace schválit.

Jakékoli otázky posílejte admince (mě) na mail :)

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Neliel Neliel | 25. června 2014 v 6:59 | Reagovat

kde mozem trenovat svoje schopnosti?

2 Feya Asami Feya Asami | 25. června 2014 v 18:42 | Reagovat

[1]: ve svém profilu do komentářů (viz. ostatní hráči) :)

3 Neliel Kitsuke Neliel Kitsuke | 26. června 2014 v 21:57 | Reagovat

[2]: a misiu si mozem vymysliet alebo kam mam ist....to mi nejaku pridelia?

4 Feya Asami Feya Asami | 26. června 2014 v 22:10 | Reagovat

[3]: http://rpg-fairy-tail-hra.blog.cz/1403/plneni-misi - v tomto článku mám myslím vše, co potřebuješ vědět :)
btw. zapomněla jsem napsat - trénink se zapisuje např. jako ( trénink rychlosti) apod. :D